بدون دسته بندی

آموزش اتصال و نصب چراغ استخری

ابتدا به اندازه 10 سانتی متر از کابل چراغ را لخت میکنیم. و بعد روکش مخصوص کابل چراغ استخری را داخل کابل قرار می دهیم.

سیم های اتصال را لخت کرده و سپس روکش های حرارتی مخصوص سیم ها را وارد میکنیم. سیم ها را با سیم های کابل منبع تغذیه متصل میکنیم. با استفاده از فندک به روکش های حرارتی ، گرمای لازم را میدهیم تا روکش ها کاملا به سیم ها بچسبند. این روکش ها دارای چسب مخصوص هستند و باعث میشود تا آب به قسمت لخت سیم وارد نشود.

با استفاده از چسب آپارات قسمت های لخت کابل (محل اتصال دوتا کابل) را کاملا آپارات و چسب بندی میکنیم. در مرحله بعد روکش مخصوص کابل را روی قسمت آپارات شد قرار میدهیم. و با استفاده از فندک به ان حرارت میدهیم تا روکش کاملا جذب کابل شود و روی آن بچسبد. دقت داشته باشید که حرارت فندک به صورت ملایم و در سرتاسر روکش پخش شود . نگه داشتن شعله فندک در یک نقطه از کابل باعث سوختن و آسیب دیدن سیم ها و کابل میشود.

بعد از اتصال کابل ها به هم نوبت به نصب چراغ استخری می رسد. برای نصب چراغ استخری روکار کافی است تا با استفاده از یک خط کش فاصله سوراخ های چراغ را روی محل نصب اندازه گرفت و علامت بزنیم. سپس محل علامت زد را با مته سوراخ میکنیم. بعد چراغ را روی محل می گذاریم و با استفاده از پیچ چراغ را به دیواره استخر پیچ میکنیم.

برای نصب توکار باید در دیوار حفره ای به قر چراغ ایجاد کرد و کاسه چراغ مخصوص توکار را در ان قرار داد. این مرحله معمولا در زمان بتن ریزی استخر انجام میشود. بعد از آن اتصال کابل ها را انجام میدهیم و چراغ را بوسیله پیچ به کاسه چراغ درون دیوار متصل میکنیم.

آموزش اتصال و نصب چراغ استخری

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *